Asukkaidemme ja heidän läheisten palaute on meille tärkeää ja sen avulla parannamme palvelulupaustamme ja voimme toteuttaa hyvää elämää Jyllin Kodeilla. Teemme vuosittain palvelustamme kattavan kyselyn, jonka pohjalta teemme arviointia ja toimintasuunnitelmia.
Saamamme palaute vuodelta 2023 toiminnastamme on hyvää. Tärkeiksi osa-alueiksi palautteissa nousee vuosittain henkilökunnan ammattitaitoisuus ja ystävällisyys. Ja niissä olemme palautteen mukaisesti onnistuneet.
Yli 80 % vastaajista on mm. tyytyväisiä Jyllin Kodilla asuvan läheisen saamiin palveluihin kokonaisuudessaan. Toimintakyvyn päivittäinen tukeminen toteutuu tarkoituksenmukaisesti. Yleiset tilat ja asukkaan oma huone koetaan viihtyisänä ja siistinä. Ravitsemus on hyvää. Asukkaat kokevat olonsa turvalliseksi asuessaan Jyllin Kodilla sekä asukkaan elämänhistoria ja tottumukset otetaan hoidossa hyvin huomioon.
Läheisille tärkeää on yhteydenpito ja tiedon saaminen yleisesti Jyllin Kodin toiminnasta, harrastusryhmistä, palvelusuunnitelman toteuttamisesta ja siitä tiedottamisesta. Jatkossa pyrimme kehittämään viestinnällisiä toimintatapojamme, joilla palvelemme asukkaan läheisiä parhaalla mahdollisella tavalla.
Lämmin kiitos kyselyymme osallistuneille!